"מאתגר להשראה" מסע משותף לפצועי צה"ל ועובדי חברות עיסקיות - מסע ישראלי

"מאתגר להשראה" מסע משותף לפצועי צה"ל ועובדי חברות עיסקיות

"מאז הפציעה ב- 82 כולל השיקום, לא חוויתי דבר כזה כמו המסע. כבר איבדתי את הרצון לחיות ואתם החזרתם לי אותו. פעם ראשונה שאני מרגיש שיש לי משפחה, המסע נתן לי להרגיש שייך! אקח איתי את המסע הזה לעוד רבה זמן" 

דוד, משתתף מסע לפצועי צה"ל ועובדי כאל

מסעות אלה הם פרי יוזמה משותפת של "אגודת הידידים של פצועי צה"ל" וארגון מסע ישראלי והם מתקיימים גם במסגרת פעילות תרומה לקהילה ו/או אחריות תאגידית בחברות עסקיות. יחד יצאו למסע של יומיים מאומצים ומרוכזים בעצימות גבוהה ומתוכננת היטב, מסע של התמודדות עם אתגרים חדשים פיזיים ונפשיים, בחינת מסע החיים אל מול המציאות ויעמיקו את תחושת השייכות למדינה וערכיה תוך העצמה אישית וקבוצתית. הצטרפו אלינו לחוויה מטלטלת ומעוררת השראה בחיי הארגון !

"אחרי המסע חשבתי מחדש על הגדרת הזהות העצמית ולמי אני שייך… בשיחות עם חברים במסע אמרתי שאיני רואה את הזהות שלי בקבוצת נכי צה"ל (טבעי לחשוב כך ולו מעצם העובדה שהיינו שותפים במסע על רקע היותנו נכי צה"ל) אלא זהות ה"עצמי" וה"משפחתי". ככל שאני חושב על זה יותר אני נוטה לשייך את עצמי לקבוצת "ברי המזל"! אני בר מזל על כך שזכיתי לחזור הביתה, למשפחתי ולהמשיך את חיי. אני בר מזל על כך שזכיתי לתמיכה כה גדולה ממשפחתי ואני בר מזל על שזכיתי להקים משפחה לתפארת. זו הזהות שאני חייב לאמץ, זהות מרוממת וממנפת, זהות שמקדשת את הפתרון, (השיקום) על פני זהות שמנציחה את הבעיה. ביקשו מאיתנו לספר את סיפור הפציעה שלנו. היום אני אומר שאני מעדיף להתרכז ולספר את סיפור השיקום על פני סיפורי הפציעה. המחשבות העמוקות  מאז שחזרנו מהמסע הצליחו להצמיח בי את נבט התובנה שפציעה היא דבר רגעי ולא מתוכנן ואילו שיקום הוא דבר ארוך , מתוכנן ומצריך הרבה מאמץ גופני והוא הגבורה העיקרית. תודה לכולם על החוויה העמוקה"

איציק בכר, משתתף מסע מאתגר להשראה. 

"המעגלים המדהימים הצליחו להוציא מאחרוני השתקנים קול ומילים בעלות ערך ועזרו לגלות דברים חדשים על הקולגות שלנו לעבודה, שרק מעגל איכותי מעשיר ומעצים כפי שחווינו במסע הצליח להוציא. המסע, חוויה מעשירה בונה ומטלטלת, חובה לכל אדם באשר הוא אדם. מעורר מחשבה זהות ותודעה".

קרן סחרוב, הבנק הבינלאומי

"עליתי על איילון ופשוט התחלתי לבכות… הניתוק הפתאומי הזה והחזרה לשגרה כל כך שונה. אלו היו 36 שעות של חוויה בלתי נשכחת וחיבור אנושי מדהים"

מירי, הבנק הבינלאומי

לצפיה בתוכנית לדוגמא לחצו כאן

להשתתפות בפרויקט ולהזמנת מסע ניתן ליצור קשר עם אור-לי רוזנבאום – מנהלת פיתוח עיסקי 02.5887893 ובדוא"ל: orly@masaisraeli.org

 

יעניין אותך גם

עיצוב: נעה אלבז, סטודיו דוב אברמסון © | פיתוח: בינטרנט | קידום אתרים: עידן בן אור

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }
× How can we help?