"מסע ישראלי כמחולל שינוי" הכנס ה-2 - מסע ישראלי

"מסע ישראלי כמחולל שינוי" הכנס ה-2

מסע ישראלי הינו מסע אשר חוויותיו המיוחדות מחוברות לשאלות זהות מהותיות. בכנס זה עסקנו בצורה בה מתורגמת החוויה לשאלות זהות ובתיווך החוויה המיוחדת לרעיון ולשאלות זהות. תיווך זה הוא מרכז עבודתם של מדריכי מסע ישראלי והוא היוצר את "שפת מסע ישראלי", שפה המהווה מודל לשיח של עומק בחברה הישראלית, אשר היה במוקד השיח בכנס זה.

הרעיונות הגדולים והשיח המורכב, אותם מוביל מסע ישראלי, נשענים על חווית ההליכה בטבע הארץ- ישראלי. להדרכה בשטח ייחוד משלה – כל יחידת הדרכה בשטח מחוברת לרעיון המוביל את היום כולו. כך הופכת ההדרכה במסע למאתגרת יותר עבור המדריך ונוגעת יותר במשתתף.
במהלך הכנס הוענקו אות עמית כבוד לד"ר אפרים גרינפלד על פועלו ותרומתו למען קידומו של ארגון מסע ישראלי ואות הוקרה לגב' אנה פרלמן, מנכ"לית קרן ג'נסיס ישראל על שותפות רבת שנים להעמקת התודעה היהודית בקרב משתתפי המסעות, תלמידים ממשפחות דוברות רוסית.

עוד השתתפו בכנס: ח"כ אבי וורצמן, סגן שר החינוך. גב' דלית שטאובר מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, מר מוקי צור, סופר מחנך והיסטוריון, הרב דב זינגר, ראש הישיבה התיכונית "מקור חיים", אלוף במיל' אבי מזרחי סמנכ"ל שיווק באלביט מערכות וחבר הנהלת מסע ישראלי, ד"ר אסף זלצר אונ' חיפה, מר תמיר לאון, מכון אתוס והרב יעקב מדן ראש ישיבת הר עציון.

לכל החדשות והאירועים >

יעניין אותך גם

עיצוב: נעה אלבז, סטודיו דוב אברמסון © | פיתוח: בינטרנט | קידום אתרים: עידן בן אור

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }
× How can we help?